Детальна форма-заявка


 

 


 

 

Прибирання сьогодні

Прибирання сьогодні: клінінгові компанії витісняють із офісів непрофесіоналів.

Швидко забирайтеся

На експлуатацію офісного будинку за 10 років витрачається приблизно стільки ж грошей, скільки на його будівництво. Однак витрати на експлуатацію можуть різко й зненацька збільшитися: якщо власники доглядають за будинком непрофесійно, їм доведеться оплачувати позаплановий косметичний, а то й капітальний ремонт. Оптимізувати витрати на експлуатацію офісних центрів і зберегти їхній презентабельний вигляд пропонують професіонали прибиральної праці.

За даними Міжнародної асоціації компаній індустрії чистоти (МАКІЧ), загальний обсяг ринку російських клінінгових послуг оцінюється в $200 - 220 млн., на Москву припадає $100 - 150 млн. Сьогодні на столичному ринку працює більше 300 прибиральних фірм, але основні обсяги припадають на долю десятка солідних компаній, здатних обслуговувати великі об'єкти офісної й торговельної нерухомості класу А.

- Донедавна клінінг розвивався переважно у великих містах: Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, - говорить Миколай Галкін, директор Асоціації російських прибиральних компаній (АРПК). - Сьогодні професійні клінінгові компанії з'явилися в Ярославлі, Казані, Нижньому Новгороді, Ростові-на-Дону, Сочі, Красноярську й інших містах.

Зараз коло споживачів професійних прибиральних послуг помітно розширилося, але резерв для розвитку залишається величезний. За оцінками фахівців, у США, на батьківщині клінінгу, більше 80% площ у комерційній нерухомості прибирають професіонали. У Москві цей показник поки що нижчий - у межах 20%.

- Основні клієнти клінінгових компаній - це супермаркети й торгові центри, виробничі підприємства, медичні й спортивні установи, офісні й бізнес-центри, представництва міжнародних і російських компаній, банки, державні установи, готельні комплекси, розважальні об'єкти (кінотеатри, клуби, казино), вокзали й аеропорти, - розповідає президент МАКІЧ Маргарита Авдєєва. - Але дотепер багато компаній поки що не можуть або не хочуть звертатися за послугами до професіоналів прибирання. Або не знають про переваги, або не користуються клінінговими послугами через економію, або побоюються, що при залученні клінінгових компаній доведеться скоротити власний штат господарської служби.

Користування послугами клінінгових компаній має сенс тільки для власників досить великих офісних площ, з прибиранням невеликого об’єму в простенькому офісі можна впоратися самотужки. За розмірами обслугованих площ клінінгові компанії поділяють замовників на три категорії - власники невеликих приміщень (до 1 тис. кв. м), приміщень середнього розміру (1 - 4 тис. кв. м) і великих об'єктів (площею більше 4 - 5 тис. кв. м - офісні й торгові центри, а також виробничі приміщення).

- Для обслуговування офісів площею до 1 тис. кв. м дійсно ефективніше мати власну службу прибирання, а клінінгові компанії залучати тільки для проведення спеціалізованих робіт, - вважає Миколай Галкін. - Якщо ж площа більша, для організації власної прибиральної служби знадобляться солідні первісні інвестиції, віддача від яких невисока - для якісного прибирання доведеться купувати дороге обладнання, яке буде задіяне не частіше одного-двох разів на місяць. Клінінгові компанії можуть дозволити собі найбільш прогресивне устаткування, оскільки використовуватимуть його на багатьох об'єктах і завантажать на всі сто відсотків.

Асортимент клінінгових послуг від професіоналів набагато ширший за той, який можуть запропонувати прибиральниці із відром і ганчіркою.

- Основні клінінгові роботи – це комплексне прибирання офісів із чищенням усіх видів твердих поверхонь (підлог, стін, плінтусів), хімічна чистка килимових покриттів, захист від бруду, догляд за підлогами, миття вікон (звичайно два рази на рік), - розповідає Катерина Дворянскова. - У додатковий пакет послуг входить прибирання прилеглих територій, вивіз снігу й сміття, дезінфекція приміщень, кристалізація мармурових покриттів, хімчистка м'яких меблів. Окремий напрямок - промисловий альпінізм. Існує й ексклюзивна послуга - підфарбовування килимів.

Вартість клінінгових послуг залежить від багатьох факторів - площі й заставленості приміщень, прохідності приміщень, припустимого часу проведення прибиральних робіт, вимог до персоналу й т.д. У середньому щоденне прибирання 1 кв. м площі коштує $ 1 на місяць, а вартість окремих разових спеціалізованих робіт (наприклад, шліфування граніту) може становити від $60 за кв. м. Чим більша компанія, тим більше якісних послуг вона запропонує.

- Якість послуг залежить від підготовки прибиральників і менеджерів, від грамотного добору хімічних засобів й обладнання, від своєчасності їхньої доставки на об'єкти, від контролю за перебігом робіт і т.д. Виконати ці функції може тільки спеціалізована компанія, - розмірковує Маргарита Авдєєва. - Крім того, великі компанії серйозно займаються навчанням персоналу в спеціалізованих центрах - наприклад, в Training & Resource Bureau, що використовує програми й методики Британського інституту прибиральних наук (BICS), провідного світового науково-дослідного й навчального закладу в галузі клінінгу.

<<Назад