Детальна форма-заявка


 

 


 

 

III Міжнародна Клінінгова конференція

III Міжнародна Клінінгова конференція

III Міжнародна Клінінгова конференція17-18 червня 2010 р. у Харкові, на території спортивного комплексу «Локомотив», відбулася III Міжнародна клінінгова конференція на тему «Сучасні технології: Час=Гроші».

Організаторами конференції виступили Центр Тараса Дударя, Міжнародний інститут догляду за будівлями і Міжнародна професійна клінінгова гільдія.

У підготовці й проведенні брали активну участь партнери конференції, основні гравці клінінгового ринку України, провідні компанії-постачальники та представництва іноземних компаній:

ТОВ «Київ Берлін Сервіс» – найбільший дилер Karcher, який, крім того, представляє торгові марки Kiehl, Vileda, Ready Systems, Vikan і низку інших.

ТОВ «Аланія-Компані» – офіційний представник IP Cleaning в Україні, який пропонує продукцію таких торгових марок: IPC Gansow, IPC Euromop, IPC Portotecnica і IPC Soteco.

Об'єднання «Солярис» – представник Fiorentini, Franklin, Splast, Elsea і багатьох інших відомих брендів.

ТОВ «Екостатус» – ексклюзивний представник Chrisal в Україні.

ТОВ «Вітесс ЛТД» – дилер Ecolab, Santoemma, Bieffe, MotorScrubber, Avet, Kimberly Clark, Envirodri, Evrosteam, Levi.

ПП «Клінінг-Сервіс» – офіційний ексклюзивний представник американських компаній Edic (техніка для хімчистки килимів, килимового покриття м'яких меблів) і Chemspec.

Представництво Franklin в Україні та Росії.

Представництво Evrosteam в Україні.

Представництво Kimberly Clark в Україні.

Інформаційними партнерами виступили:

Головний Український інформаційний портал Cleaning.UA;

Форум професіоналів клінінгу CleaningClub;

Найкраще інтернет-видання Росії Cleannow.ru;

Стрічка клінінгових новин Cleaning.hiblogger.net;

Про клінінг і не лише cleanbiz.torgich.ru;

Перший Одеський клінінговий ресурс Uborka.od.ua;

журнал «Індустрія чистоти»;

журнал «Готельний та ресторанний бізнес»;

журнал «Професійне прибирання»;

журнал «Cleaning»;

журнал «Професійна чистота».

Мастер-класс Владимира ФевралеваЦього року основна тема конференції: Час=Гроші (як перетворити час на гроші за допомогою сучасних технологій), вибрана не випадково. Адже технології для клінінгової індустрії не стоять на місці, постійно розвиваються, йдуть шляхом прискорення й спрощення процесу прибирання. Водночас у нас багато компаній, які працюють «по старинці», спираючись на свій, а не на світовий досвід. Основною витратною частиною при обслуговуванні будь-якого об'єкта є витрати на оплату праці. Отже, якщо скоротити час на виконання робіт, то можна і значно скоротити витрати, таким чином збільшити прибуток. Якими шляхами цього можна досягти, саме й розглядалося на численних семінарах у рамках конференції.

Відкрила ділову програму Презентація професійної клінінгової Гільдії. Діяльність гільдії цілком спрямована на допомогу в оптимізації витрат і покращення продуктивності компаній, які входять до складу Гільдії або Клінінгового клубу. Міжнародна професійна клінінгова Гільдія створювалася як певний «Знак якості» клінінгових компаній, і продовжує розвиватися в цьому напрямку. На семінарі вручали сертифікати новим членам Гільдії.

Наступним заходом був «Огляд клінінгових новинок». Так трапилося, що поряд із реальними новинками світових виробників увага приділялася деяким виробам і технологіям, представленим на ринку не тривалий час, які не отримали необхідного розповсюдження. До таких технологій належить використання пилового мопана. Як не дивно це зауважувати, але навіть продавці, які презентують інвентар для прибирання, зовсім не всі знають, який вигляд має пиловий моп, і як його правильно потрібно застосовувати, і про те, що є спеціальне масло для таких мопів. А ця технологія здатна в тричі скоротити час, необхідний для прибирання твердих підлог.

Також ведучий семінару Тарас Дудар продемонстрував помпову швабру Drizz із запатентованою системою подачі миючого розчину під тиском. Використання подібних швабр спрощує роботу на сходах, у маленьких приміщеннях, також при великій кількості різнорівневих підлог, де ускладнюється можливість використання візків і відер.

Якщо вже говорити про мопи і ручне миття підлоги, то просто необхідно звернути увагу й на таку новинку, як мопи, які не потребують прання. Насправді більшість клінінгових компаній і так не пере традиційні мопи, тим самим значно скорочуючи їх термін експлуатації. Наприклад, серйозні європейські виробники дають гарантію на свої мопи до 400 циклів прання. Тобто, при щоденному пранні такий моп повинен служити більше року. А не один-два місяці, як це часто буває. Для тих же компаній, які вміють правильно рахувати свій бюджет і використовують інвентар відповідно до рекомендацій виробника, є можливість спростити процедуру ручного миття підлог шляхом використання спеціальних мопів, виготовлених саме для того, щоб при звичайному виполіскуванні у відрі з них видалялося 99,9% бруду. Один із таких мопів представляє швейцарська компанія Avet.

Серед новинок також розглядалися автономний таксофон MotorScrubber Plus з можливістю подачі миючого розчину, нові протиральні матеріали від Kimberly Clark, антибактеріальна лінійка інвентарю для прибирання й роздавальників виробництва IPC Euromop, готові до застосування миючі засоби в лінійці Oasis RTU виробництва Ecolab, а також презентація нового кольору і нових моделей обладнання Karcher.

Майстер-клас Володимира Февральова, проведений за підтримки ТОВ «КБС» (одної з найстарших компаній-постачальників на українському ринку), присвячений миттю вікон і фасадів, викликав жвавий інтерес не лише серед учасників конференції, але й персоналу, який обслуговує спортивний комплекс. Деякі специфічні моменти, розглянуті в рамках майстер-класу, дозволяють не лише прискорити процес миття вікон, а й домогтися кращої якості з мінімальними витратами. Учасникам конференції на практиці було продемонстровано інвентар для миття вікон від фірми Vileda Professional з поворотним пристроєм, моп з ефектом антикрапання на підлогу. Також було продемонстровано в роботі засіб для миття скла від фірми Kiehl – «Tornado».

Уперше у подібному заході взяла участь компанія «Екостатус», яка презентувала можливості біологічних миючих засобів Chrisal. Семінар мав назву «Інноваційні світові технології очищення. Екологічно відповідальний підхід» та розкривав суть специфічного використання нового покоління екологічно безпечних засобів для прибирання, які характеризуються унікальним принципом дії – видаленням бруду з поверхні без жодних хімічних реакцій з поверхнею та з забрудненням. Також представлено нове покоління миючих продуктів – «пробіотики для чищення» – засоби на основі живих корисних бактерій, що усувають хвороботворні бактерії, віруси, цвіль, грибки, патогенну флору природним шляхом. Крім докладної відео-презентації, учасникам продемонстрували практичну програму з ефективного безпечного очищення від сильних забруднень на різних поверхнях у spa-зоні СК «Локомотив».

На завершення першого дня конференції учасникам запропонували практичний семінар на тему роботи з пароочисником, про можливості використання пари для вирішення складних завдань. Партнером цього семінару виступила фірма «АЛАНІЯ КОМПАНІ», і надала для ознайомлення пароекстрактор виробництва Portotecnica – New Steamy. Учасники семінару мали можливість самостійно попрацювати з парою на різних поверхнях. На відміну від багатьох пароочисників, представлених на ринку, New Steamy має функцію вакуумування розчиненого бруду, що робить його кращим для роботи з м'якими меблями, із жалюзі або при видаленні плям із ковроліну.

Другий день розпочався з анонсу конференції наступного року. З огляду на той факт, що в Україні незабаром має відбутися чемпіонат Європи з Футболу «ЄВРО 2012», а Росія зовсім скоро прийматиме в себе Зимову олімпіаду, наступну конференцію вирішено було присвятити питанням прибирання та гігієни спортивних установи та місць масового скупчення людей. Своє бажання взяти участь у такій Міжнародній конференції вже висловили фахівці з Польщі, Німеччини, Данії та Голландії. Напередодні конференції 2011 року Професійна клінінгова Гільдія планує провести виїзний семінар в одному з великих спортивних об'єктів Варшави, під час Міжнародної виставки Ісса-ІНТЕРКЛІН 2011.

Потім відбувся семінар, який зібрав чи не найбільшу кількість учасників – «Оптимізація витрат». Володимир Февральов на конкретних прикладах розказав, як за допомогою правильно підібраного інвентарю, миючих засобів та обладнання, а також навченого персоналу можна легко скоротити свої витрати мінімум на 20%.

Ще один досить цікавий захід був присвячений машинному прибиранню невеликих приміщень. Так традиційно склалося, що під час прибирання кабінетів, маленьких кімнат, вузьких коридорів використовують ручний інвентар. Але ж ручне миття підлоги більш тривале й дороге та менш якісне порівняно з машинним миттям. Але далеко не всі знають, що в деяких виробників спеціально для подібних справ є компактна підлогомийна техніка. Завдяки компанії «КБС», на прикладі обладнання Karcher, учасники конференції мали можливість переконатися в тому, що в невеличких приміщеннях краще й швидше прибирати саме підлогомийною технікою. Як миючий засіб для підлоги продемонстрували засіб від фірми Kiehl – «Tornado».

Після цього провели майстер-клас, присвячений прибиранню у важкодоступних місцях. Адже, крім великих площ, холів і коридорів, доводиться прибирати ще й сходи, вузькі проходи, стільниці, підвіконня, елементи декору. Подібні роботи, знову таки швидше і якісніше, можна виконати за допомогою спеціального обладнання, наприклад таксофону Evrosteam або MotorScrubber. Тут ще раз повернулися до пилових мопів і системи Drizz. Багато учасників випробували запропоновані технології на практиці.

Останній практичних семінар був на тему «Секрети чищення сильно забруднених килимів», проведений Центром Тараса Дударя спільно з об'єднанням «Солярис» (яке відсвяткувало зовсім нещодавно своє 20-річчя), представництвом Franklin та ПП «Клінінг-Сервіс». На великому шматку сильно забрудненого ковроліна виконали кілька варіантів чищення, приділили увагу специфічним моментам, правилам підбору миючих засобів та рекомендованим технічним характеристикам використовуваного обладнання. Учасники семінару активно цікавилися сильно-концентрованими миючими засобами Franklin, Chemspec і вишикувалися в чергу, щоб попрацювати з кращою технікою, яка не має конкурентів в Україні, – технікою виробництво США фірми EDIC – екстрактором Galaxy 2000.

Але на цьому захід не завершився. Уже традиційним на заходах клінінгової Гільдії став аукціон, під час якого учасники можуть придбати корисні дрібниці за значно нижчими цінами. Так само, завдяки компаніям-партнерам конференції, багато хто з приватників отримали корисні призи. Розіграш проводився шляхом витягування попередньо зібраних бейджів учасників. Серед призів, наданих компаніями-партнерами та організаторами, були комбінезони, рукавички, неткані й мікроволоконні серветки Kimberly Clark, миючі засоби Franklin, Kiehl, Ecolab і Envirodri, мопи IPC Euromop і Avet, віконний інвентар Levi. Розіграш призів значно підняв настрій учасникам конференції.

Усе хороше колись закінчується. Завершилася й ця конференція, що стала одною з найзнаменніших подій першого півріччя. За відгуками партнерів і учасників, захід був добре організований і пройшов на високому професійному рівні. Організатори конференції висловлюють подяку партнерам і всім, хто зміг узять участь у конференції.

<< Назад